Polska Grupa Pocztowa rozwija sieć partnerską
Monopolizacja rynku powoli odchodzi w niepamięć. Pojawienie się nowych podmiotów otwiera nowe możliwości zarówno dla firm, jak i odbiorców końcowych. Czy reaktywacja Polskiej Grupy Pocztowej to kolejny przełom na polskim rynku pocztowym?
2022-08-19, 08:15

Polska Grupa Pocztowa otwiera się na współpracę poprzez rozwój sieci. Na prostych i przejrzystych zasadach, opierając się jednocześnie na minimalnym sformalizowaniu procesu wdrożenia nowych partnerów.

Ambitne plany

Polska Grupa Pocztowa sukcesywnie poszerza swój zasięg terytorialny, który obecnie wynosi 58% pokrycia Polski. Plan na koniec 2022 roku to ponad 80%, na co składa się obecność zarówno w największych, jak i mniejszych miastach. Struktura rośnie, co naturalnie przekłada się na większą dostępność tańszych usług pocztowych zarówno dla sektora B2B jak i B2C. – Polska Grupa Pocztowa posiada kontrakty zarówno na dostarczanie przesyłek listowych, ekonomicznych, jak i priorytetowych. Jednym z największych podmiotów z wielomilionowym wolumenem jest Aliexpress, dla którego dostarczamy przesyłki z dostawą domową. Wykorzystujemy również stworzoną przez nas strukturę urządzeń Aliexpress do dostaw w sektorze PUDO – mówi Piotr Kocoń, właściciel Polskiej Grupy Pocztowej.

Polska Grupa Pocztowa została wskazana przez klientów jako jedna z firm, której usługi listowe świadczone są na najwyższym poziomie. Operator obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak również biznesowych i instytucjonalnych. Satysfakcja klientów przełożyła się również na nagrodę Konsumenckiego Lidera Jakości w ramach kategorii Usługi pocztowe w 2021 roku.

Prosta struktura, proste zasady

Sieć, którą tworzy Polska Grupa Pocztowa, jest efektem wielu lat doświadczeń w obszarze logistyki oraz usług kurierskich i pocztowych. Konstelacja oparta na strukturze magazynów głównych, pośrednich oraz punktów operatorów doręczających jest przejrzysta i pozwala na jej szybkie zaimplementowanie w nieobsługiwanych jeszcze obszarach Polski. – Poszukujemy do współpracy osób, które chcą rozwinąć swój biznes, lub zacząć z nami zupełnie od przysłowiowego zera. Z naszego doświadczenia dostrzegamy, że współpraca z Polską Grupą Pocztową jest dobrym rozwinięciem działalności dla firm, które już teraz pracują jako dostawcy gazet, ulotek, bądź drobnych przesyłek reklamowych. To dobra alternatywa do dodatkowego zarobku, jak i również rozwinięcia działalności wyłącznie w kierunku współpracy z Polską Grupą Pocztową – mówi Piotr Kuc, koordynator Polskiej Grupy Pocztowej.

Portfolio sprzedażowe Polskiej Grupy Pocztowej jest na tyle szerokie, że oferuje możliwości rozwoju zarówno w obszarze przesyłek listowych, kurierskich, dostaw do urządzeń PUDO, jak i pozyskiwania lokalizacji oraz instalacji urządzeń rozbudowywanej z sukcesem sieci urządzeń Aliexpress. PGP oferuje również dostawy domowe do skrzynek, jak i za potwierdzeniem odbioru. Już teraz Polska Grupa Pocztowa operuje wielomilionowym wolumenem, który z miesiąca na miesiąc znacząco się zwiększa. Zainteresowane podmioty zyskują zatem na start zarówno dostęp do wiedzy, szkolenia, strukturę, jak i wolumen pozwalający na dalszy rozwój.

Silna grupa logistyczna

Polska Grupa Pocztowa wraz ze Światem Przesyłek i firmą KAAB działa w obrębie jednej grupy logistycznej, opartej na podobnej strukturze. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne wykorzystanie możliwości, jakie daje tak opracowana konstelacja logistyczna. Wykorzystywanie innych, niezależnych podmiotów jako podwykonawców daje wymierne korzyści w postaci skrócenia łańcucha transportowego oraz, co niezwykle ważne z perspektywy klienta, wpływa na obniżenie cen usług.

KONTAKT / AUTOR
Sandra Czerwińska
Brand manager
Świat Przesyłek
696 242 091
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.